نوشته شده توسط : salamati

بهترین ترکیب روغن برای برنزه کردن پوست چیست؟

برای برنزه کردن پوست بهتر است از ۸۰ درصد روغن نارگیل، ۱۰ درصد روغن آفتابگردان، ۵ درصد روغن کنجد و ۵ درصد روغن زیتون استفاده کنید. همچنین می‌توانید کمی عصاره چای سبز یا آلوئه‌ورا به این ترکیب اضافه کنید.

این ترکیب علاوه بر برنزه کردن پوست باعث می‌شود که پوست‌تان در مقابل اشعه‌های آفتاب حفظ شود.

برای برنزه شدن علاوه بر روغن های گیاهی از برنزه کننده فلورسان می توانید استفاده کنید که یک کرم برنزه کننده ویتامینه است.

لوسیون برنزه کننده فلورسان تا 4 ماه ماندگاری رنگ دارد و اسپری برنزه کننده کربن ایکس تا 6 ماه رنگ پوست را برنزه نگه می دارد.

کرم برنزه بهترین روش برای برنزه شدن با آفتاب و یا سولاریون است تا هم پوست سریع تر برنزه شود و هم از پوست محافظت نماید.

کرم برنزه کننده سولاریوم و آفتاب

روغن زیتون

بعضی از روغن‌ها همانند روغن زیتون برای برنزه کردن پوست بسیار موثر هستند. روغن زیتون از راه پوست جذب می‌شود و خاصیت ضدالتهابی دارد. این روغن کاملا گیاهی بوده و برخلاف روغن‌های شیمیایی هیچ گونه عوارضی ندارد.

برای برنزه کردن پوست با روغن زیتون ابتدا از کیفیت روغن مطمئن شوید. مقداری از روغن را به پوست خود بمالید. میزان روغنی که استفاده می‌کنید نباید خیلی زیاد باشد. بعد از بیست تا سی دقیقه آفتاب گرفتن با پوست آغشته به روغن زیتون می‌توانید پوست‌تان را با بشویید و نتیجه را ببینید.

 

روغن آووکادو

افرادی که پوست خشک و حساسی دارند می‌توانند از روغن آووکادو استفاده کنند. آووکادو میوه‌ای با طبع سرد است و شما می‌توانید با آن پوست‌تان را مرطوب نگه دارید و همچنین بعضی ویتامین‌های موردنیاز پوست خود را تامین کنید.

 

روغن نارگیل

کسانی که پوست حساسی دارند که به سرعت قرمز می‌شود و تمایل دارند پوست‌شان برنزه شود می‌توانند از این روغن استفاده کنند. این روغن دارایSPF است یعنی همانند کرم‌های ضدآفتاب عمل می‌کند و اسیدهای چرب مورد نیاز پوست را تامین می‌کند.

 

روغن فندق

روغن فندق دارای ویتامین E بوده و برای آفتاب گرفتن مناسب است. روغن فندق دارای اسیدهای چربی است که سریع جذب پوست می‌شوند.

 

روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان هم به عنوان مرطوب‌کننده و هم برای برنزه کردن پوست استفاده می‌شود. این روغن از بروز چین و چروک پوست زیر نور آفتاب پیشگیری می‌کند.

 

روغن کنجد

روغن کنجد نیز مانند روغن نارگیل SPF دارد و همانند کرم‌های ضدآفتاب عمل می‌کند. می‌توانید به علت بوی شدید روغن کنجد آن را به همراه روغن‌های دیگر استفاده کنید.

 

عصاره چای سبز یا آلوئه‌ورا

آنتی‌اکسیدانی که در عصاره چای سبز و آلوئه‌ورا وجود دارد باعث محافظت پوست در برابر آفتاب می‌شود. این عصاره هم باعث آب‌رسانی پوست و محافظت در برابر اشعه خورشید می‌شود و هم موجب منعطف شدن پوست می‌شود. یعنی اگر پوست بیش از حد خشک یا چرب است آن را متعادل می‌کند. این عصاره‌ها بهتر است با روغن‌هایی که در بالا گفتیم ترکیب شود تا بهترین نتیجه ممکن به دست آید.

 

آیا افزایش سایز سینه با روغن های گیاهی امکان پذیر است؟

سینه متشکل از بافت های چرب و اسید چرب است. این مواد به تحریکات خارجی مثل ماساژ واکنش نشان می دهند. بنابراین، هنگامی که آنها را ماساژ می دهید، این بافت ها را تحریک می کنید و در نتیجه یک تاثیر مثبت ایجاد کرده و باعث می شوید سینه سفت و قوی شود.

معجزه ی ماساژ برای افزایش سایز سینه

خانم هایی که از جراحی های سینه میترسند و به دنبال راهی اسان تر و بدون هزینه برای افزایش سینه هایشان هستند، می توانند از کرم حجم دهنده سینه میبلین استفاده کننده.

حجم دهنده سینه میبلین ساخت کشور امریکا است.

درمان کوچکی شلی و افتادگی سینه و باسن را در پی دارد.

کرم حجم دهنده سینه

روغن کنجد

روغن کنجد باعث تقویت عضلات سینه شده و در بزرگ شدن سینه ها تاثیر قابل رویتی را دارد.

برای بزرگ شدن سینه می توانید از کرم حجم دهنده سینه استفاده کنید

حجم دهنده سینه میبلین بهترین محصول برای افزایش سایز سینه و باسن به صورت فوری و بدون بازگشت است.

خواص درمانی روغن کرچک 

خواستگاه پیدایش روغن کرچک به کشور هندوستان باز می گردد. این روغن حاصل فشردگی دانه های یک گیاه به نام ریسینوس کومونیوس است. 

روغن کرچک در رنگ زرد و به صوت چسبناک مشهود است. این روغن از یک عطر و بوی ویژه ای برخوردار است و حاوی خاصیت ضد باکتریایی، ضد التهابی و ضد قارچی می باشد. به موجب خواص گوناگون موجود در روغن کرچک، از آن در صنایع غذایی به عنوان یک ماده نگهدارنده و افزودنی به خصوص شیرینی بهره گرفته می شود. 

 

علاوه بر این، روغن کرچک منبع مواد معدنی و ویتامین E به شمار می رود که دارای اسید های چرب اشباع نشده می باشد. 

خاصیت های درمانی متعددی در روغن کرچک نهفته است. یکی از خاصیت های حائز اهمیت روغن کرچک، ضد میکروبی بودن آن است. این روغن به موجب برخورداری از خاصیت ضد میکروبی باعث رفع عفونت های قارچی می شود. علاوه بر این، میزان انسداد توده های غیر طبیعی لنفاوی را کاهش می دهد. 

 

از سری خواص درمانی چشمگیر روغن کرچک می توان به تسریع رشد مو و ناخن، ارتقای سیستم ایمنی، درمان عفونت پوست، کاهش رنگدانه های پوست، جلوگیری از سفید شدن زودرس مو، درمان عفونت های قارچی، کاهش وزن، کاهش احساس درد در کمر و مفاصل اشاره کرد. 

نقش روغن کرچک در لاغری

روغن کرچک به عنوان یک روغن گیاهی، نفش چشمگیری در لاغری دارد. این روغن، به وسیله ی افزایش میزان متابولیسم بدن، کاهش التهاب و مانع از جذب چربی سبب کاهش وزن می گردد.

 با استفاده از ژل لاغری هات چیلی می توانید کاهش سایز و لاغری را تجربه کنید.

ژل لاغری هات چیلی لاغری فوری بدن را در پی دارد.

کرم لاغری هات چیلی چربی شکم پهلو و ران را به سادگی از بین می برند.

کرم ضد سلولیت هات چیلی برای درمان سلولیت ای بدن نیز موثر است.

ژل لاغری شکم و پهلو هات چیلی

یکی از فواید برجسته ی روغن کرچک به کاهش چربی های شکمی اختصاص دارد. زمانی که این روغن در رژیم غذایی افراد جای داده شود، با تحریک بدن می تواند در خلاص شدن از سموم و آب اضافی موجود در بدن کمک شایانی کند. 

به بیان ساده تر، روغن کرچک پس از ورود به بدن، به چربی مبدل می گردد. در طی این روند کرچک از چربی های ذخیره موجود در بدن به عنوان سوخت استفاده می کند و فرایند سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. 

 

طبق تحقیقات صورت گرفته، به وسیله روغن کرچک می توان  در بازه زمانی 14 روز حدود 4 و نیم کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرد. 

بی شک نتیجه دهی مناسب استفاده از روغن کرچک مستلزم پیروی از سبک زندگی سالم به همراه ورزش است. 

با وجود تأثیر چشمگیری که روغن کرچک در کاهش وزن دارد و در ارتقای سلامتی کمک شایانی می کند، بهتر است در خصوص استفاده از آن با پزشک مشورت کنید. 

روش طبیعی برای برجسته کردن لب در خانه!

اگر لب‌هایتان به‌طور طبیعی بزرگ و برجسته نیست ناراحت نباشید حجیم کردن لب آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. با یکی از دستورالعمل‌های ساده زیر می‌توانید به‌طور طبیعی و بدون عمل جراحی و تزریق، لب‌هایتان را در خانه برجسته کنید:

۱.روغن نعنا

این روغن نه‌تنها اثر تسکین‌دهندگی روی پوست دارد بلکه به‌عنوان یک حجم­دهنده طبیعی برای لب عمل می‌کند زیرا به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند. زمانی که روغن نعنا را به لب‌ها می‌مالید گردش خون در لب افزایش یافته و کمی تورم را مشاهده می‌کنید.

اگر لب‌هایتان به دلیل استفاده از نعنا فلفلی، گلگون رنگ شد نگران نباشید این روغن طبیعی هیچ ضرری ندارد بلکه اثر خنک‌کنندگی بسیار خوبی روی لب‌ها دارد که ممکن است بیش از یک ساعت طول نکشد. می‌توانید مستقیماً این روغن را روی لب بمالید یا آن را با بالم لب موردعلاقه خود مخلوط کنید.

۲.عسل

عسل نیز مانند نعنا فلفلی یک ماده طبیعی شگفت‌انگیز برای برجسته کردن لب است علاوه بر این سبب صورتی شدن رنگ لب‌ها می‌شود. اگر لب نرم، براق و برجسته می‌خواهید عسل می‌تواند به شما کمک کند. فقط یک قطره عسل برای مرطوب شدن لب‌ها کافی است؛ آبرسانی برای برجسته دیده شدن لب‌ها بسیار ضروری است.

3. رژلب میبلین

یکی از ترفندهای بزرگ کردن و حجم دادن به لب ها استفاده از رژلب مرغوب است که رژلب میبلین یک رژلب بدون سرب است.

رژلب جامد میبلین ساخت کشور امریکا است.

از دیگر محصولات برای حجم دادن به لب ها می توان به رژلب مات سمپیور نیز اشاره کرد.

رژلب میبلین

روغن بادام

روغن بادام به بیشتر شدن رشد سلول ها کمک کرده و تاثیر بسیار خوبی در افزایش سایز سینه ها دارد. همچنین روغن بادام باعث به جریان انداختن خون در سینه ها شده و  سبب سفت شدن ان میشود. روش استفاده : روزانه دوبار، قبل از حمام و قبل از خواب سینه های خود را با این روغن به مدت 7 تا 10 دقیقه ماساژ دهید. و نوک سینه هایتان را نیز لمس نکنید و حرکات دایره ای شکل را انجام دهید.

روغن زیتون

روغن زیتون سلول های سینه را تحریک میکند و جریان خون را در انها بیشتر میکند. همچنین بافت سینه را توسعه داده و سبب بزرگ تر شدن ان میشود. 





:: برچسب‌ها: برنزه کننده , ژل لاغری , حجم دهنده سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: